Сүйінбай атындағы орта мектеп https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/ ru Сүйінбай атындағы орта мектеп DataLife Engine психологиялық жұмыс жоспары https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/14-psihologijaly-zhmys-zhospary.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/14-psihologijaly-zhmys-zhospary.html admin Fri, 02 Feb 2024 15:39:55 +0600 Мектеп психологінің жылдық жоспары https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/13-mektep-psihologn-zhyldy-zhospary.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/13-mektep-psihologn-zhyldy-zhospary.html admin Fri, 02 Feb 2024 15:12:21 +0600 Мектеп психологының жұмыс жоспары https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/12-mektep-psihologyny-zhmys-zhospary.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/psiholog-bryshy/mektep-psihologyny-zhmys-zhospary/12-mektep-psihologyny-zhmys-zhospary.html admin Fri, 02 Feb 2024 14:49:02 +0600 Қамқоршылық кеңес мүшелері https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/11-amorshyly-kees-msheler.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/11-amorshyly-kees-msheler.html

«Қамқоршылық кеңес»

құрамын бекіту туралы 


     Мектептің   дамуына  қолдау  жасау,   аудан  аумағында  жұмыс   жасайтын  басқа  ұйымдармен   демеушілер, оның байланысын нығайту   заттай және ақшалай   қаржыларды  белсенді  пайдалану   мақсатында  Қазақстан Республикасы  Білім   және  ғылым министрлігінің  2017 жылғы   22 шілдедегі  №355 (2018 жылғы 02  сәуірдің  №123 ), 2018 жылдың 10 қыркүйектегі №156/1-н  бұйрығымен бекітілген ережесін және қамқоршылық кеңесінің  ережесін  негізге ала   2023-2024 оқу жылында қамқоршылық кеңесінің құрамы  төмендегідей   бекітілсін:


Аты-жөні

Атқаратын 

қызметі

Жұмыс орны

 Телефоны

1

Қайрылбаев Бақберген 

Төраға 

Қарақыстақ ауылы Кәсіпкер

8 777 390 28 66

2

Бердібаева Гулсайда 

Кеңес мүшесі

ЖШҚ

Басшысы


8 702 923 51 73

3

Дорбенов Бакытжан

Кеңес мүшесі

Қастек ауылы

Мал дәрігері




8 705 440 43 65

4

Қасқарауов  Данияр

Кеңес мүшесі

Қастек ауылы

«Alash Pride FC» президенті

8 705 777 72 84

5

Егиншиев Нұрлыбек

Кеңес мүшесі

ЖШҚ

Басшысы


8 776 203 68 56

6

Абилдаев  Рахат

Кеңес мүшесі

Зейнеткер ұстаз

8 705 240 31 37

7

Манапбаева Фарида

Кеңес мүшесі

Ата-ана комитеті


8 705 411 92 01

8

Смагулов Бейсенбек

Кеңес мүшесі

Зейнеткер ата-ана


8 771 445 55 24

9

Дошкеева Асперхан

Борибаевна

Кеңес мүшесі 

Зейнеткер ұстаз


8 707 194 29 15


]]>

«Қамқоршылық кеңес»

құрамын бекіту туралы 


     Мектептің   дамуына  қолдау  жасау,   аудан  аумағында  жұмыс   жасайтын  басқа  ұйымдармен   демеушілер, оның байланысын нығайту   заттай және ақшалай   қаржыларды  белсенді  пайдалану   мақсатында  Қазақстан Республикасы  Білім   және  ғылым министрлігінің  2017 жылғы   22 шілдедегі  №355 (2018 жылғы 02  сәуірдің  №123 ), 2018 жылдың 10 қыркүйектегі №156/1-н  бұйрығымен бекітілген ережесін және қамқоршылық кеңесінің  ережесін  негізге ала   2023-2024 оқу жылында қамқоршылық кеңесінің құрамы  төмендегідей   бекітілсін:


Аты-жөні

Атқаратын 

қызметі

Жұмыс орны

 Телефоны

1

Қайрылбаев Бақберген 

Төраға 

Қарақыстақ ауылы Кәсіпкер

8 777 390 28 66

2

Бердібаева Гулсайда 

Кеңес мүшесі

ЖШҚ

Басшысы


8 702 923 51 73

3

Дорбенов Бакытжан

Кеңес мүшесі

Қастек ауылы

Мал дәрігері




8 705 440 43 65

4

Қасқарауов  Данияр

Кеңес мүшесі

Қастек ауылы

«Alash Pride FC» президенті

8 705 777 72 84

5

Егиншиев Нұрлыбек

Кеңес мүшесі

ЖШҚ

Басшысы


8 776 203 68 56

6

Абилдаев  Рахат

Кеңес мүшесі

Зейнеткер ұстаз

8 705 240 31 37

7

Манапбаева Фарида

Кеңес мүшесі

Ата-ана комитеті


8 705 411 92 01

8

Смагулов Бейсенбек

Кеңес мүшесі

Зейнеткер ата-ана


8 771 445 55 24

9

Дошкеева Асперхан

Борибаевна

Кеңес мүшесі 

Зейнеткер ұстаз


8 707 194 29 15


]]>
admin Tue, 10 Oct 2023 16:40:25 +0600
Қамқоршылық кеңес жоспары https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-keesn-zhmys-zhospary/10-amorshyly-kees-zhospary.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/popechitelskij-sovet/amorshyly-keesn-zhmys-zhospary/10-amorshyly-kees-zhospary.html  Қамқоршылық кеңесінің жылдық

ЖОСПАРЫ

2023-2024 оқу жылы


Атқарылатын жұмыстар

Мерзімі

Жауапты

1

Қамқорлық кеңесінің жоспарын бекіту. Нормативтік құжаттармен танысу, негізгі бағыттарды анықтау.

Қыркүйек

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

2

Қамқоршылық кеңесінің отырыстарын өткізу

Жыл бойы

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

3

Мектепішілік барлық саладағы іс-шараларға қатысу (оқу үрдісі, тәрбие, құқық, әлеуметтік, психологиялық және мәдени іс-шаралар)

Жыл бойы

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

4

Мектептің  материалдық-техникалық базасын жетілдіруге демеушілерді тарту.

Жыл бойы

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

5

Жалпы мектепішілік ата-аналар комитеті мен қамқоршылық кеңесінің бірлескен жұмысы.

Жыл бойы

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

6

1-10 сынып оқушыларының әр тоқсан сайын «Мектепішілік  бақылау» сынамаларын алу барысын бақылау.

Тоқсан сайын

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

7

Білім сапасын жақсарту мақсатында «Зерттеу сабақтары» тәсілін оқыту үрдісіне енгізу үрдісіне қатысу.

Қыркүйек

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

8

Дарынды балаларды қолдау

Жыл бойы

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

9

Мектеп оқушыларына әлеуметтік қолдау көрсету. «Мектепке жол», «Қамқорлық» т.с.с. қайырымдылық акцияларын өткізуге ат салысу

Жыл бойы

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

10

Жетім, жартылай жетім және отбасылық жағдайы төмен аз қамтылған отбасылардан шыққан балалардың жазғы демалысын ұйымдастыруға көмек көрсету.

Мамыр

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

11

Психологиялық көмек – білім сапасын көтерудің алғы шарты (оқушылармен барлық психологиялық бағыттарда жұмыс жасау барысына қатысу).

Жыл бойы

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

12

Мектептің есеп беру жиналысына қатысу

Мамыр

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері

13

Қамқоршылық кеңесінің жылдық есебі.

Мамыр

Қамқоршылық кеңесінің мүшелері


Дайындаған:         Ж.А.Жарболова 



Бекітемін.

Мектеп директоры:                  И.Т.Сейтбекова



Қамқоршылық кеңесі отырысының жоспары

2023-2024 оқу жылы


Орындалатын жұмыстар 

Мерзімі 

Жауапты


І-отырыс 


1

Қамқоршылық кеңес төрайымын сайлау және кеңес мүшелері құрамын қайта бекіту туралы. Кеңес мүшелерінің міндеттерін тағайындау (төрайымы,орынбасары,жауапты хатшы)

қыркүйек

Қамқоршылық кеңес мүшелері

2

Мектеп директорының 2021-2022 оқу жылында атқарған жұмыстарының есебі


Мектеп директоры

3

Қамқоршылық кеңес мүшелерінің 2022-2023 оқу жылына арналған жұмыс жоспарын бекіту туралы


Қамқоршылық кеңес мүшелері

ІІ-отырыс


1

Дарынды балаларды қолдау мақсатында атқарылатын жұмыстармен танысу,талқылау

желтоқсан

Қамқоршылық кеңес мүшелері

2

Дарынды балаларды қолдау және тұрмысы төмен,аз қамтылған отбасы балаларына көмек көрсету (жаңа жыл мерекесінде сыйлықтар беру) мақсатында іс-шара ұйымдастыру



ІІІ-отырыс

1

Білім сапасын жақсарту мақсатында «Зерттеу сабақтары» тәсілін оқыту үрдісінің барысымен танысу

ақпан

Қамқоршылық кеңес мүшелері

2

Наурыз мерекесін ұйымдастыру


Қамқоршылық кеңес мүшелері

Мектеп әкімшілігі

4-отырыс

1

Оқу материалдық базасының сақталуы және үнемі толтыруын қамтамасыз ету

сәуір

Қамқоршылық кеңес мүшелері

2

Оқу жылының аяқталуын қамтамасыз ету шаралары(салтанатты жиын,емтихандар, мектеп бітіру кештері



5-отырыс

1

«Қамқоршылық кеңесінің « жылдық есебіне талдау және енгізілген өзгертулер

мамыр

Қамқоршылық кеңес мүшелері

2

Түрлі санаттағы балалардың жазғы демалысын ұйымдастыру мәселелері


Қамқоршылық кеңес мүшелері



































]]>
admin Tue, 10 Oct 2023 15:22:35 +0600
Ваканттық орын https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/main/9-vakantty-oryn.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/main/9-vakantty-oryn.html «Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік  мекемесінің «Сүйінбай атындағы орта мектеп ҮБМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі


Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылы, Мендекулов көшесі №21,  электрондық пошта  - suyinbay.mektep@bk.ru, байланыс  телефон нөмірі - 8 (72770) 63-3-47


Бос лауазымның атауыпедагог-ассистент;

Жалақының төлеу мөлшері  – 110 000 теңгеден -150 000теңгеге дейін

Жұмыс түрі – тұрақты

Оқыту тілі - қазақша

Лауазымдық міндеттері:

  • Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.
  • Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.
  • Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады.
  • Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды.
  • Электрондыжурналдардытолтырады.
  • Жалпығаміндеттібілім беру стандарттарындакөзделгеноқушылар мен деңгейдентөменеместәрбиеленушілердіңпәндікнәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалықжетістіктерінқамтамасызетеді.
  • Оқубағдарламаларынәзірлеугежәнеорындауғақатысады, оқужоспары мен оқупроцесініңкестесінесәйкесолардыңтолықкөлемдеіскеасырылуынқамтамасызетеді.
  • Әдістемелікбірлестіктердің, әдістемеліккеңестердің, желілікқоғамдастықтардыңотырыстарынақатысады.
  • Білімалушылардың, тәрбиеленушілердіңжекеқабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігінзерттейді.
  • Арнайы (түзету) білім беру мекемелеріндеоқытылатынпәнніңерекшелігінескереотырып, дамуындаауытқулардыбарыншатүзетугебағытталғанбілімалушыларды, тәрбиеленушілердіоқытужәнетәрбиелеужөніндегіжұмыстыжүзегеасырады.
  • Кәсібиқұзыреттілікті, оныңішіндеақпараттық-коммуникациялыққұзыреттіліктіарттырады.
  • Еңбектіқорғау, қауіпсіздіктехникасыжәнеөрткеқарсықорғауережелері мен нормаларынорындайды.
  • Білім беру процесікезеңіндебілімалушылардыңөмірі мен денсаулығынсақтаудықамтамасызетеді.
  • Ата-аналарменнемесеолардыалмастыратынтұлғаларменынтымақтастықтыжүзегеасырады.
  • Жабдықтыпайдаланукезіндеқауіпсіздіктехникасыталаптарынорындайды.
  • Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.
  • Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.
  • Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.


Білуге міндетті:

  • ҚазақстанРеспубликасыныңКонституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралыЗаңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
  • Педагогика мен психологияны;
  • Пәндіоқытуәдістемесін, тәрбиежұмысын, оқытуқұралдарынжәнеолардыңдидактикалықмүмкіндіктерін;
  • Оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;
  • Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.


Біліктілікке қойылатын талаптар:

  • Тиісті бейін бойынша жоғарыжәне (немесе) жоғары оқуорнынанкейінгіпедагогикалықнемесеөзге де кәсіптікбілімінемесежұмысөтілінеталапқойылмайдынемесетиістібейінбойыншатехникалықжәнекәсіптікпедагогикалықбіліміболуытиіс.
  • Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғарыдеңгейдегіпедагогикалық жұмыс өтіліүшін педагог-шебер – 5 жыл.
  • Педагог-модератор үшінкемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеушікемінде 4 жыл.


Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:

1) "педагог" (санатыжоқ):

  • Оқупәнінің, оқу-тәрбиепроцесінің, оқытужәнебағалауәдістемесініңмазмұнынбілу;
  • Білімалушылардыңпсихологиялық-жасерекшеліктерінескереотырып,оқу-тәрбиепроцесінжоспарлаужәнеұйымдастыру;
  • Білімалушыныңжалпымәдениетінқалыптастыружәне оны әлеуметтендіругеықпалету;
  • Білім беру ұйымыдеңгейіндегііс-шараларғақатысады, білімалушылардыңқажеттіліктерінескереотырып, тәрбиелеу мен оқытудажекетәсілдіжүзегеасыру;

2)"педагог-модератор":

  • "Педагог" санатыныңжалпыталаптарынасәйкескелу, соныменқатар:
  • Оқытудыңинновациялықнысандарын, әдістері мен құралдарыпайдалану, білім беру ұйымыдеңгейіндетәжірибеніжинақтау, білім беру ұйымыдеңгейіндеолимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарғақатысушылары болуы;

3)"педагог-сарапшы":

  • "Педагог-модератор" санатыныңжалпыталаптарынасәйкескелу, соныменқатар:
  • Ұйымдастырылғаноқуқызметтерінталдаудағдыларынмеңгеру,конструктивтіжәнетәлімгерліктііскеасыру, білім беру ұйымдарыдеңгейіндежекелейнемесеұжымболыпкәсібидамытубасымдықтарынанықтау:
  • Қала/өңірдеңгейіндетәжірибеніжинақтайды, білім беру ұйымыдеңгейіндеолимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарғақатысушылары болуы;

4)"педагог-зерттеуші":

  • "Педагог-сарапшы" санатыныңжалпыталаптарынасәйкескелу, соныменқатар:
  • Сабақтызерттеужәнебағалауқұралдарынәзірлеудағдыларынмеңгеру,білімалушылардыңзерттеудағдыларындамытудықамтамасызету;
  • педагогикалыққоғамдастықтааудан, қаладеңгейіндетәлімгерліктіжүзегеасыружәне даму стратегиясынконструктивтіанықтау;
  • облыс/республикалықмаңызыбар жәнеастаналыққалалары, Республика деңгейіндетәжірибеніжинақтайды (республикалықведомстволықбағыныстыұйымдарүшін);
  • Облыс/ республикалықмаңызы бар жәнеастаналыққалалары, республика деңгейіндеолимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарғақатысушыларыболуы (республикалықведомстволықбағыныстыұйымдарүшін);

5) "педагог-шебер":

  • "Педагог-шебер" санатыныңжалпыталаптарынасәйкескелу, соныменқатар:
  • Авторлықбағдарламалары бар болуыжәнереспубликалықоқу-әдістемеліккеңестемақұлданған, авторлықбағдарламасынемесеоқулықтарға, оқу-әдістемелікқұралдардың авторы (тең автор) болуы;
  • Ғылымижобалаудағдыларындамытудықамтамасызету;
  • Жетекшілікетудііскеасыружәнеоблысдеңгейіндекәсібибірлестіктердіңжелісіндамытудыжоспарлау;
  • Республикалықжәнехалықаралықконкурстар мен олимпиадалардыңқатысушысыболыптабылунемесенемесеоблыстықбілім беру органдарыныңуәкілменбекітілгенреспубликалықжәнехалықаралықконкурстарғақатысушылардыдаярлау.


Қажетті құжаттар тізбесі:

Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:

1) осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, Конкурсқа қатысу туралы өтініш;

2) жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);

3) кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);

4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;

5) еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);

6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).

7) психоневрологиялық ұйымнан анықтама;

8) наркологиялық ұйымнан анықтама;

9) сертификаттаудан өту нәтижелері туралы сертификат немесе педагог-модератордан төмен емес қолданыстағы біліктілік санатының болуы туралы куәлік (бар болса);

10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған бағалау парағы.

11) тәжірибе жоқ кандидаттың бейнепрезентациясы кемінде 15 минут, ең төменгі ажыратымдылығы – 720 x 480.

Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2023 жылдың   20-27 ақпан  күндері аралығында жүргізіледі.

































Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа имени Суюнбая с начальной Ушбулакской школой» государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»


Алматинская область, Жамбылский район, Узынагашский сельский округ, село Каракастек, улица Мендеулов №4, электронная почта: suyinbay.mektep@bk.ru, раб.телефон - 8 (72770) 63 – 3 – 47 

Наименование вакантной должности- педагог-ассистент 

Размер оплаты труда–  от 110 000 тенге – до 150 000тенге

Тип занятости – постоянная

Язык обучения - казахский

Должностные обязанности:


  • Осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;
  • Способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;
  • Воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім";
  • Использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;
  • Составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;
  • Проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;
  • Заполняет журналы (бумажные или электронные);
  • Обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;
  • Участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;
  • Изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;
  • Создает условия для инклюзивного образования;
  • Адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями;
  • В специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета;
  • Организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;
  • Участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;
  • Участвует в педагогических консилиумах для родителей;
  • Консультирует родителей;
  • Повышает профессиональную компетентность;
  • Соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
  • Обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;
  • Осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
  • Заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;
  • Прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников.

Должен знать:

  • Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", Государственный общеобязательный стандарт образования и иные нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
  • Содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;
  • Педагогику и психологию;
  • Методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;
  • Нормы педагогической этики;
  • Требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;
  • Основы права и научной организации труда, экономики;
  • Основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.

Требования к квалификации:

  • Высшее и (или) послевузовское педагогическое или техническое и профессиональное, послесреднее педагогическое образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы, или документ об окончании средней школы с XI педагогическим классом до 1995 года, относящиеся к среднему уровню квалификации;
  • И (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет; для педагога-эксперта – не менее 3 лет; педагога-исследователя не менее 4 лет;
  • И (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет.

Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:

1) "педагог":

Должен знать содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;

Планировать и организовывает учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;

Способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации;

Принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;

Осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся;

Владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применяет цифровые образовательные ресурсы;

2) "педагог-модератор":

Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог", а также:

Использовать инновационные формы, методы и средства обучения;

Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или призеров или победителей олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования, района (города областного значения) в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;

3) "педагог-эксперт":

Соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-модератор", кроме того:

Владеть навыками анализа организованной учебной деятельности, учебно-воспитательного процесса;

Конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;

Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района (города областного значения), конкурсов, соревнований на уровне области в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;

Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении области, страны (при наличии);

4) "педагог-исследователь":

Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-эксперт", а также:

Владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;

Обеспечивать развитие исследовательских навыков, обучающихся;

Обобщать опыт на уровне области, городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций и организаций образования отраслевых государственных органов);

Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на областном, республиканском, международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;

Являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);

Осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района (города областного значения), области (при наличии);

Участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;

Входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования" Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее - Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования) или рекомендованных РУМС при Департаменте технического и профессионального образования (при наличии) (далее – ДТПО);

Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии);

Распростронять опыт работы, используя интернет-ресурсы;

5) "педагог-мастер":

Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-исследователь", а также:

Иметь авторскую программу, получившую одобрение на РУМС при Национальной академии образования имени Ы. Алтынсарина или на РУМС при ДТПО или являться автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, включенных в перечень учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий, утвержденных уполномоченным органом в сфере образования или рекомендованных РУМС при ДТПО или входить в состав экспертов по экспертизе тестовых заданий, учебников, учебно-методических комплексов или являться экспертом чемпионатов WorldSkills или тренером по повышению квалификации педагогов;

Являться призером или победителем республиканских или международных профессиональных конкурсов, или олимпиад или подготовить победителей или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на республиканском или международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в сфере образования;

Являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);

Распространять опыт работы, используя интернет-ресурсы;

Осуществлять наставничество и планирует развитие сети профессионального сообщества на уровне области, республики (при наличии);

Входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского научно-практического центра экспертизы содержания образования или рекомендованных РУМС при ДТПО (при наличии);

Обобщать опыт на уровне республики, участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;

Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии).

Список необходимых документов:

Лицо, изъявившее желание принять участие в конкурсе, в сроки приема документов, указанных в объявлении, направляет следующие документы в электронном или бумажном виде:

 1) заявление об участии в конкурсе с указанием перечня прилагаемых документов по форме согласноприложению 10 к настоящим Правилам;

      2) документ, удостоверяющий личность либо электронный документ из сервиса цифровых документов (для идентификации);

 3) заполненный личный листок по учету кадров (с указанием адреса фактического места жительства и контактных телефонов – при наличии);

 4) копии документов об образовании в соответствии с предъявляемыми к должности квалификационными требованиями, утвержденными Типовыми квалификационными характеристиками педагогов;

 5) копию документа, подтверждающую трудовую деятельность (при наличии);

 6) справку о состоянии здоровья по форме, утвержденнойприказомисполняющего обязанности Министра здравоохранения Республики Казахстан от 30 октября 2020 года № ҚР ДСМ-175/2020 "Об утверждении форм учетной документации в области здравоохранения" (зарегистрирован в Реестре государственной регистрации нормативных правовых актов под № 21579);

 7) справку с психоневрологической организации;

 8) справку с наркологической организации;

 9) сертификат о результатах прохождения сертификации или удостоверение о наличии действующей квалификационной категории не ниже педагога-модератора (при наличии);

 10)  заполненный Оценочный лист кандидата на вакантную или временно вакантную должность педагога по форме согласноприложению 11.

 11) видеопрезентация для кандидата без стажа продолжительностью не менее 15 минут, с минимальным разрешением – 720 x 480.



Прием документов на участие в конкурсе производится с 20 по 27 февраля 2022 года.


]]>
admin Mon, 20 Feb 2023 16:17:09 +0600
Вакансия https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/main/8-vakansija.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/main/8-vakansija.html «Алматы облысы білім басқармасының Жамбыл ауданы бойынша білім бөлімі» мемлекеттік  мекемесінің «Сүйінбай атындағы орта мектеп ҮБМ» коммуналдық мемлекеттік мекемесі
Алматы облысы, Жамбыл ауданы, Қарақыстақ ауылы, Мендекулов көшесі №21,  электрондық пошта  - suyinbay.mektep@bk.ru, байланыс  телефон нөмірі - 8 (72770) 63-3-47
Бос лауазымның атауы:  математика, физика (16 сағат);
Жалақының төлеу мөлшері   – 150 000 теңгеден -300 000теңгеге дейін
Жұмыс түрі – тұрақты
Оқыту тілі - қазақша

Лауазымдық міндеттері:
  • Оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, білім алушыларды мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарына сәйкес және "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасының негізінде оқыту мен тәрбиелеуді жүзеге асырады.
  • Білім алушы мен тәрбиеленуші тұлғасының жалпы мәдениетін қалыптастыруға және оның әлеуметтенуіне ықпал етеді, білім алушының жеке қабілеттерін анықтайды және дамытуға ықпал етеді.
  • Оқытудың жаңа тәсілдерін, тиімді түрлерін, әдістері мен құралдарын қолданады.
  • Қысқа мерзімді жоспарларды, бөлімдер мен тоқсанның суммативті бағалауға арналған тапсырмаларды жасайды.
  • Электронды журналдарды толтырады.
  • Жалпыға міндетті білім беру стандарттарында көзделген оқушылар мен деңгейден төмен емес тәрбиеленушілердің пәндік нәтижелерін, отбасылық-қызметтік, тұлғалық жетістіктерін қамтамасыз етеді.
  • Оқу бағдарламаларын әзірлеуге және орындауға қатысады, оқу жоспары мен оқу процесінің кестесіне сәйкес олардың толық көлемде іске асырылуын қамтамасыз етеді.
  • Әдістемелік бірлестіктердің, әдістемелік кеңестердің, желілік қоғамдастықтардың отырыстарына қатысады.
  • Білім алушылардың, тәрбиеленушілердің жеке қабілеттерін, қызығушылықтары мен бейімділігін зерттейді.
  • Арнайы (түзету) білім беру мекемелерінде оқытылатын пәннің ерекшелігін ескере отырып, дамуында ауытқуларды барынша түзетуге бағытталған білім алушыларды, тәрбиеленушілерді оқыту және тәрбиелеу жөніндегі жұмысты жүзеге асырады.
  • Кәсіби құзыреттілікті, оның ішінде ақпараттық-коммуникациялық құзыреттілікті арттырады.
  • Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормаларын орындайды.
  • Білім беру процесі кезеңінде білім алушылардың өмірі мен денсаулығын сақтауды қамтамасыз етеді.
  • Ата-аналармен немесе оларды алмастыратын тұлғалармен ынтымақтастықты жүзеге асырады.
  • Жабдықты пайдалану кезінде қауіпсіздік техникасы талаптарын орындайды.
  • Білім беру процесі кезінде балалардың өмірі мен денсаулығын сақтау үшін қажетті жағдайлар жасауды қамтамасыз етеді.
  • Тізбесін білім беру саласындағы уәкілетті орган бекіткен құжаттарды толтырады.
  • Білім беру ұйымдарында "Құндылықтарға негізделген білім беру" тұжырымдамасын білім беру процесінде барлық нысандар, оның ішінде балалар отбасыларының қатысуымен енгізеді.
  • Білім алушылар, тәрбиеленушілер, арасында академиялық адалдық қағидаларын, сыбайлас жемқорлыққа қарсы мәдениеттің алдын алады.
Білуге міндетті:
  • Қазақстан Республикасының Конституциясын, Қазақстан Республикасының Еңбек Кодексін, Қазақстан Республикасының "Білім туралы", "Педагог мәртебесі туралы", "Сыбайлас жемқорлыққа қарсы іс-қимыл туралы", "Қазақстан Республикасындағы тіл туралы Заңдарын, білім беруді дамытудың бағыттары мен перспективаларын айқындайтын мемлекеттік жалпыға міндетті білім беру стандарттарын және басқа да нормативтік құқықтық актілерді;
  • Педагогика мен психологияны;
  • Пәнді оқыту әдістемесін, тәрбие жұмысын, оқыту құралдарын және олардың дидактикалық мүмкіндіктерін;
  • Оқу кабинеттері мен қосалқы үй-жайларды жабдықтауға қойылатын талаптарды;
  • Еңбекті қорғау, қауіпсіздік техникасы және өртке қарсы қорғау ережелері мен нормалары, санитарлық ережелер мен нормаларды.
Біліктілікке қойылатын талаптар:
  • Тиісті бейін бойынша жоғары және (немесе) жоғары оқу орнынан кейінгі педагогикалық немесе өзге де кәсіптік білімі немесе жұмыс өтіліне талап қойылмайды немесе тиісті бейін бойынша техникалық және кәсіптік педагогикалық білімі болуы тиіс.
  • Және (немесе) бар болған жағдайда біліктілігі жоғары деңгейдегі педагогикалық жұмыс өтілі үшін педагог-шебер – 5 жыл.
  • Педагог-модератор үшін кемінде 2 жыл, педагог-сарапшы үшін кемінде 3 жыл, педагог-зерттеуші кемінде 4 жыл.
Кәсіби құзыреттілікті анықтай отырып, біліктілікке қойылатын талаптар:
1) "педагог" (санаты жоқ):
  • Оқу пәнінің, оқу-тәрбие процесінің, оқыту және бағалау әдістемесінің мазмұнын білу;
  • Білім алушылардың психологиялық-жас ерекшеліктерін ескере отырып, оқу-тәрбие процесін жоспарлау және ұйымдастыру;
  • Білім алушының жалпы мәдениетін қалыптастыру және оны әлеуметтендіруге ықпал ету;
  • Білім беру ұйымы деңгейіндегі іс-шараларға қатысады, білім алушылардың қажеттіліктерін ескере отырып, тәрбиелеу мен оқытуда жеке тәсілді жүзеге асыру;
2)"педагог-модератор":
  • "Педагог" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:
  • Оқытудың инновациялық нысандарын, әдістері мен құралдары пайдалану, білім беру ұйымы деңгейінде тәжірибені жинақтау, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болуы;
3)"педагог-сарапшы":
  • "Педагог-модератор" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:
  • Ұйымдастырылған оқу қызметтерін талдау дағдыларын меңгеру, конструктивті және тәлімгерлікті іске асыру, білім беру ұйымдары деңгейінде жекелей немесе ұжым болып кәсіби дамыту басымдықтарын анықтау:
  • Қала/өңір деңгейінде тәжірибені жинақтайды, білім беру ұйымы деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болуы;
4)"педагог-зерттеуші":
  • "Педагог-сарапшы" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:
  • Сабақты зерттеу және бағалау құралдарын әзірлеу дағдыларын меңгеру, білім алушылардың зерттеу дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  • педагогикалық қоғамдастықта аудан, қала деңгейінде тәлімгерлікті жүзеге асыру және даму стратегиясын конструктивті анықтау;
  • облыс/республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, Республика деңгейінде тәжірибені жинақтайды (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
  • Облыс/ республикалық маңызы бар және астаналық қалалары, республика деңгейінде олимпиадаларға, конкурстарға, жарыстарға қатысушылары болуы (республикалық ведомстволық бағынысты ұйымдар үшін);
5) "педагог-шебер":
  • "Педагог-шебер" санатының жалпы талаптарына сәйкес келу, сонымен қатар:
  • Авторлық бағдарламалары бар болуы және республикалық оқу-әдістемелік кеңесте мақұлданған, авторлық бағдарламасы немесе оқулықтарға, оқу-әдістемелік құралдардың авторы (тең автор) болуы;
  • Ғылыми жобалау дағдыларын дамытуды қамтамасыз ету;
  • Жетекшілік етуді іске асыру және облыс деңгейінде кәсіби бірлестіктердің желісін дамытуды жоспарлау;
  • Республикалық және халықаралық конкурстар мен олимпиадалардың қатысушысы болып табылу немесе немесе облыстық білім беру органдарының уәкілмен бекітілген республикалық және халықаралық конкурстарға қатысушыларды даярлау.
Қажетті құжаттар тізбесі:
Конкурсқа қатысуға ниет білдірген адам хабарландыруда көрсетілген құжаттарды қабылдау мерзімінде келесі құжаттарды электрондық немесе қағаз түрінде жолдайды:
1) Осы Қағидаларға 10-қосымшаға сәйкес нысан бойынша қоса берілетін құжаттардың тізбесін көрсете отырып, конкурсқа қатысу туралы өтініш;
2) Жеке басын куәландыратын құжат не цифрлық құжаттар сервисінен алынған электронды құжат (идентификация үшін);
3) Кадрларды есепке алу бойынша толтырылған жеке іс парағы (нақты тұрғылықты мекенжайы мен байланыс телефондары көрсетілген – бар болса);
 4) Педагогтердің үлгілік біліктілік сипаттамаларымен бекітілген лауазымға қойылатын біліктілік талаптарына сәйкес білімі туралы құжаттардың көшірмелері;
 5) Еңбек қызметін растайтын құжаттың көшірмесі (бар болса);
6) "Денсаулық сақтау саласындағы есепке алу құжаттамасының нысандарын бекіту туралы" Қазақстан Республикасы Денсаулық сақтау министрінің міндетін атқарушының 2020 жылғы 30 қазандағы № ҚР ДСМ-175/2020 бұйрығымен бекітілген нысан бойынша денсаулық жағдайы туралы анықтама (Нормативтік құқықтық актілерді мемлекеттік тіркеу тізілімінде № 21579 болып тіркелген).
7) Психоневрологиялық ұйымнан анықтама;
8) Наркологиялық ұйымнан анықтама;
9) Ұлттық біліктілік тестілеу сертификаты (бұдан әрі – ҰБТ) немесе педагог-модератордың, педагог-сарапшының, педагог-зерттеушінің, педагог-шебердің біліктілік санатының болуы туралы куәлік (болған жағдайда).
10) 11-қосымшаға сәйкес нысан бойынша педагогтің бос немесе уақытша бос лауазымына кандидаттың толтырылған Бағалау парағы.
Конкурсқа құжаттарды қабылдау мерзімі –  2022 жылдың   23 тамыз-01 қыркүйек күндері аралығында жүргізіледі.
Коммунальное государственное учреждение «Средняя школа имени Суюнбая с начальной Ушбулакской начальной школой» государственного учреждения «Отдел образования по Жамбылскому району Управления образования Алматинской области»
Алматинская область, Жамбылский район, село Каракастек , улица Мендеклова №4, электронная почта: suyinbay.mektep@bk.ru, раб.телефон - 8 (72770) 63-3-47
Наименование вакантной должности- учитель математики, физики (16 часов); 
Размер оплаты труда–   от 150 000 тенге – до 300 000тенге
Тип занятости – постоянная
Язык обучения - казахский
Должностные обязанности:
  • Осуществляет обучение и воспитание обучающихся с учетом специфики преподаваемого предмета, в соответствии с государственным общеобязательным стандартом образования;
  • Способствует формированию общей культуры личности обучающегося и воспитанника и его социализации, выявляет и содействует развитию индивидуальных способностей обучающихся;
  • Воспитывает в обучающемся уважительное отношение к педагогу, учит соблюдать деловой стиль отношения и речевой этикет путем вежливого обращения по имени и отчеству педагога или прямого обращения "учитель/мұғалім";
  • Использует новые подходы, эффективные формы, методы и средства обучения с учетом индивидуальных потребностей обучающихся;
  • Составляет краткосрочные и среднесрочные (календарно-тематические) планы по предметам, задания для суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть;
  • Проводит анализ по итогам проведения суммативного оценивания за раздел и суммативного оценивания за четверть с комментариями;
  • Заполняет журналы (бумажные или электронные);
  • Обеспечивает достижение личностных, системно-деятельностных, предметных результатов обучающимися и воспитанниками не ниже уровня, предусмотренного государственным общеобязательным стандартом образования;
  • Участвует в разработке и выполнении учебных программ, в том числе программ для обучающихся с особыми образовательными потребностями, обеспечивает реализацию их в полном объеме в соответствии с учебным планом и графиком учебного процесса;
  • Изучает индивидуальные способности, интересы и склонности обучающихся, воспитанников;
  • Создает условия для инклюзивного образования;
  • Адаптирует учебные программы с учетом индивидуальной потребности обучающегося с особыми образовательными потребностями;
  • В специальных образовательных организациях осуществляет работу по обучению и воспитанию обучающихся, воспитанников, направленную на максимальное преодоление отклонений в развитии с учетом специфики преподаваемого предмета;
  • Организовывает занятия в дистанционном режиме с использованием интерактивных учебных материалов и цифровых образовательных ресурсов;
  • Участвует в заседаниях методических объединений, ассоциации учителей, методических, педагогических советов, сетевых сообществ;
  • Участвует в педагогических консилиумах для родителей;
  • Консультирует родителей;
  • Повышает профессиональную компетентность;
  • Соблюдает правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты;
  • Обеспечивает охрану жизни и здоровья обучающихся в период образовательного процесса;
  • Осуществляет сотрудничество с родителями или лицами, их заменяющими;
  • Заполняет документы, перечень которых утвержден уполномоченным органом в области образования;
  • Прививает антикоррупционную культуру, принципы академической честности среди обучающихся и воспитанников.
Должен знать:
  • Конституцию Республики Казахстан, законы Республики Казахстан "Об образовании", "О статусе педагога", "О противодействии коррупции", "О языках в Республике Казахстан", "О социальной медико-педагогической и коррекционной поддержке детей с ограниченными возможностями", Государственный общеобязательный стандарт образования и иные нормативные правовые акты, определяющие направления и перспективы развития образования;
  • Содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;
  • Педагогику и психологию;
  • Методику преподавания предмета, воспитательной работы, средства обучения и их дидактические возможности;
  • Нормы педагогической этики;
  • Требования к оборудованию учебных кабинетов и подсобных помещений;
  • Основы права и научной организации труда, экономики;
  • Основы трудового законодательства, правила безопасности и охраны труда, противопожарной защиты, санитарные правила и нормы.
Требования к квалификации:
  • Высшее и (или) послевузовское педагогическое или техническое и профессиональное, послесреднее педагогическое образование по соответствующему профилю или иное профессиональное образование по соответствующему профилю или документ, подтверждающий педагогическую переподготовку, без предъявления требований к стажу работы, или документ об окончании средней школы с XI педагогическим классом до 1995 года, относящиеся к среднему уровню квалификации;
  • И (или) при наличии высшего и среднего уровня квалификации стаж педагогической работы: для педагога-модератора не менее 2 лет; для педагога-эксперта – не менее 3 лет; педагога-исследователя не менее 4 лет;
  • И (или) при наличии высшего уровня квалификации стаж педагогической работы для педагога-мастера – 5 лет.
Требования к квалификации с определением профессиональных компетенций:
1) "педагог":
Должен знать содержание учебного предмета, учебно-воспитательного процесса, методики преподавания и оценивания;
Планировать и организовывает учебно-воспитательный процесс с учетом психолого-возрастных особенностей обучающихся;
Способствовать формированию общей культуры обучающегося и его социализации;
Принимать участие в мероприятиях на уровне организации образования;
Осуществлять индивидуальный подход в воспитании и обучении с учетом потребностей обучающихся;
Владеть навыками профессионально-педагогического диалога, применяет цифровые образовательные ресурсы;
2) "педагог-модератор":
Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог", а также:
Использовать инновационные формы, методы и средства обучения;
Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или призеров или победителей олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне организации образования, района (города областного значения) в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
3) "педагог-эксперт":
Соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-модератор", кроме того:
Владеть навыками анализа организованной учебной деятельности, учебно-воспитательного процесса;
Конструктивно определять приоритеты профессионального развития: собственного и коллег на уровне организации образования;
Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на уровне района (города областного значения), конкурсов, соревнований на уровне области в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении области, страны (при наличии);
4) "педагог-исследователь":
Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-эксперт", а также:
Владеть навыками исследования урока и разработки инструментов оценивания;
Обеспечивать развитие исследовательских навыков, обучающихся;
Обобщать опыт на уровне области, городов республиканского значения и столицы, республики (для республиканских подведомственных организаций и организаций образования отраслевых государственных органов);
Являться участником или призером, или победителем конкурса профессионального мастерства или иметь участников или победителей, или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на областном, республиканском, международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в области образования;
Являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);
Осуществлять наставничество и конструктивно определять стратегии развития в педагогическом сообществе на уровне района (города областного значения), области (при наличии);
Участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;
Входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского государственного предприятия на праве хозяйственного ведения "Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования" Министерства образования и науки Республики Казахстан (далее - Республиканский научно-практический центр экспертизы содержания образования) или рекомендованных РУМС при Департаменте технического и профессионального образования (при наличии) (далее – ДТПО);
Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии);
Распростронять опыт работы, используя интернет-ресурсы;
5) "педагог-мастер":
Должен соответствовать общим требованиям квалификации "педагог-исследователь", а также:
Иметь авторскую программу, получившую одобрение на РУМС при Национальной академии образования имени Ы. Алтынсарина или на РУМС при ДТПО или являться автором (соавтором) изданных учебников, учебно-методических пособий, включенных в перечень учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий, утвержденных уполномоченным органом в сфере образования или рекомендованных РУМС при ДТПО или входить в состав экспертов по экспертизе тестовых заданий, учебников, учебно-методических комплексов или являться экспертом чемпионатов WorldSkills или тренером по повышению квалификации педагогов;
Являться призером или победителем республиканских или международных профессиональных конкурсов, или олимпиад или подготовить победителей или призеров олимпиад, конкурсов, соревнований на республиканском или международном уровнях в соответствии с перечнем, утвержденным уполномоченным органом в сфере образования;
Являться участником или призером, или победителем Национальной премии "Учитель Казахстана", обладателем звания "Лучший педагог" (при наличии);
Распространять опыт работы, используя интернет-ресурсы;
Осуществлять наставничество и планирует развитие сети профессионального сообщества на уровне области, республики (при наличии);
Входить в состав экспертов по экспертизе учебников, учебно-методических комплексов и учебно-методических пособий в соответствии с "Электронной базой экспертов" Республиканского научно-практического центра экспертизы содержания образования или рекомендованных РУМС при ДТПО (при наличии);
Обобщать опыт на уровне республики, участвовать в организации и проведении семинаров, конференций для педагогов, организованных подведомственными организациями образования соответствующего уполномоченного органа;
Подготовить видео-, телеуроки, включенные для трансляции на телевидении страны, области, размещенные на образовательных порталах (при наличии).
Прием документов на участие в конкурсе производится с 23 августа по 1го сентября 2022 года.]]>
admin Tue, 23 Aug 2022 12:01:27 +0600
Бітіруші сыныптардың тестілеу нәтижесі https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/zn-z-baalau/7-btrush-synyptardy-testleu-ntizhes.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/zn-z-baalau/7-btrush-synyptardy-testleu-ntizhes.html
]]>

]]>
admin Thu, 30 Jun 2022 11:12:57 +0600
Білім алушыларының контингентінің құрылымы 2021 - 2022 оқу жылы https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/zn-z-baalau/6-blm-alushylaryny-kontingentn-rylymy-2021-2022-ou-zhyly.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/zn-z-baalau/6-blm-alushylaryny-kontingentn-rylymy-2021-2022-ou-zhyly.html
]]>

]]>
admin Wed, 25 May 2022 11:08:43 +0600
мектеп https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/main/5-mektep.html https://suinbay-zhambylaud.mektebi.kz/main/5-mektep.html [left][/left]
Қарашаның 2 жұлдызында мектеп директоры Ильмира Турлановна Сейтбекова "Үздік мектеп директоры" төс белгісімен марапатталды. Бүкіл мектеп ұжымы Ильмира Турлановнаны марапаттымен құттықтап, шығармашылық табыс тілейміз.

]]>
[left][/left]
Қарашаның 2 жұлдызында мектеп директоры Ильмира Турлановна Сейтбекова "Үздік мектеп директоры" төс белгісімен марапатталды. Бүкіл мектеп ұжымы Ильмира Турлановнаны марапаттымен құттықтап, шығармашылық табыс тілейміз.

]]>
admin Wed, 06 Nov 2019 04:38:43 +0600